Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

 

I.

Základní ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)

 

Ondřej Výtisk

IČ: 75386054

se sídlem Dolní Třešňovec 271, 563 01 Lanškroun

zapsaný u živnostenského rejstříku u Městského úřadu Lanškroun

(dále jen „Prodávající“)

 

  1. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti Prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svou podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen: „Kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese www.cestazasifrou.cz (dále jen „internetový obchod“).
  2. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
  3. Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.

 

II.

Informace o službách a cenách

  1. Informace o službách, včetně uvedení cen jednotlivých her a jejich hlavních vlastností, jsou uvedeny u jednotlivých her v katalogu internetového obchodu. Ceny her jsou uvedeny včetně všech souvisejících poplatků a nákladů. Ceny her zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
  2. Veškerá prezentace her, umístěných na webových stránkách,
    je
    informativního charakteru a Prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně nabízených služeb.
  3. Případné slevy z kupní ceny dané Hry nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se Prodávající s Kupujícím jinak.

 

III.

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  1. Náklady vzniklé Kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí Kupující sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby.
  2. Kupující provádí objednávku dané akce tímto způsobem:

        vyplněním objednávkového formuláře bez nutné registrace na webových stránkách. 

  1. Při zadávání objednávky si Kupující vybere požadovanou hru, datum konání
    a počet hráčů. Dále pravdivě uvede své kontaktní údaje a následně svou objednávku odešle.

4.      Před odesláním objednávky je Kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku Kupující odešle Prodávajícímu kliknutím na tlačítko Odeslat. Údaje uvedené v objednávce jsou Prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení Kupujícího o tom, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil.

  1. Po obdržení objednávky zašle Prodávající Kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na e-mailovou adresu, kterou Kupující při objednání zadal. Toto potvrzení obsahuje informace o úhradě konkrétní Hry, kterou si Kupující zvolil a následně je považováno za rezervaci. Přílohou potvrzení jsou aktuální obchodní podmínky Prodávajícího. Kupní smlouva je uzavřena až po přijetí nákladů za danou hru. Oznámení o přijetí objednávky je doručeno na e-mailovou adresu Kupujícího. Po obdržení platby je Kupujícímu odeslána elektronická vstupenka na e-mail, který Kupující uvedl při vytvoření objednávky. Kupující je povinen předložit vstupenku před samotným konáním dané Hry. Bez vstupenky se Hry Kupující nemůže zúčastnit.
  2. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže Prodávající splnit, zašle Kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením Kupujícího o přijetí této nabídky Prodávajícímu na jeho e-mailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách.
  3. Všechny objednávky přijaté Prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku, dokud není Kupujícímu doručeno oznámení o přijetí objednávky Prodávajícím. Kupující může zrušit objednávku e-mailem Prodávajícího uvedený na webových stránkách www.cestazasifrou.cz/kontakt.
  4. Prodávající si vyhrazuje právo akci zrušit nebo přesunout na jiný termín bez udání důvodu.
  5. V případě úplného zrušení Hry bude zákazník, na kterého má Prodávající kontakt (e-mail, poštovní adresa, fax apod.), písemně vyrozuměn, že hra je zrušena. Prodávající nezodpovídá za nedoručení vyrozumění, pokud nebude možné zákazníka tímto způsobem vyrozumět nebo pokud bylo vyrozumění o zrušení akce doručeno se zpožděním, které nezavinil Prodávající.

 

  1. V případě vyšší moci má Prodávající právo zrušit či přesunout hru na jiný termín. Prodávající informuje Kupujícího o nekonání Hry. Zároveň Prodávající nabídne Kupujícímu náhradní termín konání Hry. Pokud Kupujícímu nebude žádný nabízený termín vyhovovat, budou mu peněžní prostředky vráceny na účet, ze kterého prodávající platbu za vstupenku obdržel.

 

IV.

Platební podmínky

 

  1. Cenu dané Hry a případné náklady spojené dle kupní smlouvy může Kupující uhradit následujícím způsobem:

        bezhotovostně převodem na bankovní účet Prodávajícího
č. 275408742/0300, vedený u ČSOB, a.s., variabilní symbol dle čísla objednávky,

        V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 2 kalendářních dnů od uzavření kupní smlouvy.

  1. V případě bezhotovostní platby je závazek Kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet Prodávajícího.
  2. Prodávající nepožaduje od Kupujícího předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu. Úhrada kupní ceny před odesláním vstupenky není zálohou.
  3. Zboží je Kupujícímu dodáno:

        Prostřednictvím e-mailové adresy, kterou Kupující uvedl ve své objednávce, formou elektronické vstupenky.

  1. Daňový doklad – fakturu vystaví Prodávající Kupujícímu po uhrazení ceny služby a předá jej elektronicky v okamžiku poskytnutí služby uvedené v objednávkovém formuláři. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží.
  2.  Povinnosti zákazníka po úhradě Vstupenek prostřednictvím Webových stránek:

·      V případě neobdržení potvrzovací emailu, oznámí Kupující tuto situaci neprodleně na emailovou adresu info@cestazasifrou.cz nebo na tel. Číslo 775 007 555.

·         Zákazník je povinen si vstupenky vytisknout bez zbytečného odkladu, nejpozději do termínu konání předmětné Hry. Vstupenku je možné při příchodu ukázat i elektronicky, prostřednictvím mobilního telefonu. V případě nevytištění/nepředložení Vstupenek v příslušném termínu dochází k propadnutí objednávky bez nároku na vrácení platby.

·         Na jakékoli další reklamace vycházející z porušení povinností zákazníka po úhradě vstupenek prostřednictvím webových stránek www.cestazasifrou.cz nebude brán zřetel. Případné další spory budou řešeny právní cestou dle právních předpisů ČR. 

 

VI.

     Odstoupení od smlouvy

 

  1. Zaplacením rezervace či koupí vstupenek souhlasí Kupující se zněním Všeobecných a Obchodních podmínek uvedených na stránkách www.cestazasifrou.cz. Uhrazená objednávka je konečná. Vstupenky na hru není možné vracet, ani vyměňovat, není-li výslovně uvedeno jinak.
  2. V případě nevhodně vybraného termínu konání Hry, je možné uhrazenou vstupenku přesunout na jiný termín, který si Kupující vybere. Pokud vznikne rozdíl mezi cenami za danou hru, Kupující musí tento rozdíl doplatit stejným způsobem, jako je uvedeno v Obchodních podmínkách.
  3. U jednotlivých her jsou možné krátkodobé posuny termínů konání. Změněné termíny konání her jsou uváděny na webových stránkách www.cestazasifrou.cz, případně ve sdělovacích prostředcích www.facebook.com/Cestazasifrou nebo www.instagram.com/Cestazasifrou Zákazník je povinen si případné změny termínů uvedených na Webových stránkách kontrolovat a řídit se jejich zněním.

 

VIII.

Doručování

  1. Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
  2. Kupující doručuje Prodávajícímu korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou na webových stránkách www.cestazasifrou.cz. Prodávající doručuje Kupujícímu korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v jeho objednávce.

 

IX.

Osobní údaje

  1. Všechny informace, které Kupující při spolupráci s Prodávajícím uvede, jsou důvěrné a bude s nimi tak zacházeno. Pokud Kupující nedá Prodávajícímu písemné svolení, údaje o Kupujícím nebude Prodávající jiným způsobem než za účelem plnění ze smlouvy používat, vyjma e-mailové adresy, na kterou mohou být zasílána obchodní sdělení, neboť tento postup umožňuje zákon, pokud není vysloveně odmítnut. Tato sdělení se mohou týkat pouze obdobného nebo souvisejícího zboží a lze je kdykoliv jednoduchým způsobem (zasláním dopisu, e-mailu nebo proklikem na odkaz v obchodním sdělení) odhlásit. E-mailová adresa bude za tímto účelem uchovávána po dobu 3 let od uzavření poslední smlouvy mezi smluvními stranami.

 

IX.

Další práva a povinnosti

  1. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

 

X.

Závěrečná ustanovení

  1. Veškerá ujednání mezi Prodávajícím a Kupujícím se řídí právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
  2. Prodávající není ve vztahu ke Kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
  3. Všechna práva k webovým stránkám Prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží Prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu Prodávajícího.
  4. Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
  5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
  6. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována Prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
  7. Znění obchodních podmínek může Prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklé po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

 

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 03.06.2020.

 

 

 

Zpracování osobních údajů

Zásady ochrany osobních údajů

 

I.

Základní ustanovení

1.       Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je Cesta za šifrou – Ondřej Výtisk, IČ 75386054, se sídlem Dolní Třešňovec 271, 563 01 Lanškroun (dále jen: „správce“).

2.      Kontaktní údaje správce jsou

adresa: Dolní Třešňovec 271, 563 01 Lanškroun

email: ondrej.vytisk@cestazasifrou.cz

telefon: 775 007 555

3.      Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

4.       Správce jmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů. Kontaktními údaji pověřence jsou: Karolina Výtisková, karolina.vytiskova@cestazasifrou.cz, 776 456 555.

 

II.

Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

1.      Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.

2.      Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

 

III.

Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

1.      Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je

·         plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,

·         oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,

·         Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.


 

2.      Účelem zpracování osobních údajů je

·         vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,

·         zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.

3.       Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. S takovým zpracováním jste poskytl/a svůj výslovný souhlas.

 

IV.

Doba uchovávání údajů

1.      Správce uchovává osobní údaje

·         po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).

·         po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 10 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.

2.      Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

 

V.

Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

1.      Příjemci osobních údajů jsou osoby

·         podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,

·         podílející se na zajištění provozu služeb,

·         zajišťující marketingové služby.

2.       Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. Příjemci osobních údajů ve třetích zemích jsou poskytovatelé mailingových služeb / cloudových služeb.

 

VI.

Vaše práva

1.      Za podmínek stanovených v GDPR máte

·         právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,

·         právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.

·         právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.

·         právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a

·         právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.

·         právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.

2.      Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

 

VII.

Podmínky zabezpečení osobních údajů

1.      Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.

2.       Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména použití antivirových programů, bezpečné uložení záloh, bezpečná přístupová hesla.

3.      Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

 

VIII.

Závěrečná ustanovení

1.      Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

2.      S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

3.      Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách, případně Vám zašle novou verzi těchto podmínek na e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

 

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 03.06.2020.